- Mina SANO - Analiza cantitativă a mișcării corporale în exprimarea muzicală, în trei grădinițe cu diverse forme de educație preșcolară, folosind captarea tridimensională a mișcării / Quantitative analysis of body movement in musical expression among three
- Dana Sorina CHIFU, Ion Alexandru ARDEREANU- Lecțiile de canto prin mijloacele electronice de comunicație, o controversată abordare a învățării tehnicii vocale /Singing lessons delivered with the help of electronic means of communication – a controversial
- Diana Elena POP-SÂRB - Instrumentul în educația muzicală– între tradiție și noile tehnologii / Instruments in Musical Education - Between Tradition and New Technologies
- Erich YUNG, Nelida NEDELCUȚ - Scalebook și Vemus, software dedicate educației instrumentale / Scalebook and Vemus, literacy software tool
- Mihai POPEAN - Dezvoltarea de instrumente noi pentru cercetare interdisciplinară în domeniul cogniției muzicale: Soluții IT bazate pe Cycling ’74 Max sau Pure Data / The development of new instruments for interdisciplinary research in music cognition: IT
- Cristian MIHĂESCU - Analiza timbrală şi registrele flautului / Timbral analysis and registers of flute
- FODOR Attila - Fișe de lucru pentru educația muzicală – Sibelius sau Finale? / Worksheets for music education – Sibelius or Finale?
- Cătălina POPA - Ian Clarke, Zoom Tube pentru flaut solo (1999): utilizarea echipamentului de amplificare instrumentală în actul artistic / Ian Clarke, Zoom Tube for solo flute (1999): the use of instrument amplification equipment in artistic performance
- Delia STOIAN-IRIMIE - Tehnoredactarea computerizată a fișelor analitice pentru cântecul popular vocal utilizate în cercetarea etnomuzicologică românească / Desktop publishing of analytical notes for traditional vocal songs used in the Romanian ethnomusic
- Oana BĂLAN - Pirateria digitală – valorizare şi devalorizare culturală / Digital piracy – evolution and devolution of cultural value