- Marius BĂNUȚ, Ion ALBULESCU - Digitalisation of the Process of Learning Music Theory Starting with Primary Education - Digitalizarea procesului de învățare a teoriei muzicii începând cu învățământul primar
- Nelida NEDELCUȚ, Ciprian Gabriel POP, Lucian GHIȘA - Bidirectional Communication in Distance Music Education: A Case Study / Comunicarea bidirecțională în educația muzicală la distanță: studiu de caz
- Ioan NEGRILĂ - Ethnopedagogy as Axiological Resource of Education / Etnopedagogia ca resursă axiologică a educației
- Oleg GARAZ - Music after Postmodernity: (Hyper)democratization of So called Artistic Thought and Practices / Muzica după postmodernitate: (hiper)democratizarea digitală a gândirii și practicilor artistice muzicale
- Oana BĂLAN BUDOIU, Amalia Cristina NEDELCUȚ, Claire BRESSOLETE - / Visual and Sound Connections: Analysis from an Audience Perspective / Conexiuni vizuale și sonore: analiză din perspectiva publicului
- Ligia-Claudia ȘUTEU, Mădălina Dana RUCSANDA - Virtual Reality as a Method to Overcome Music Performance Anxiety / Realitatea virtuală – Metodă de a depăşi anxietatea de performanţă muzicală
- Rafael Fernández MAXIMIANO, Diana Elena SÂRB - Hyperscore-Introduction to Music Composition / Hyperscore-introducere în compoziția muzicală
- Mihai POPEAN, Cătălina CĂPĂȚÂNĂ - The Appocalypse of Authenticity: AI Faux Music / Apocalipsa autenticității: AI faux music
- Cristian MIHĂESCU, Manuela MIHĂESCU - The Impact of Generative AI in Music Composition / Impactul inteligenței artificiale generative în compoziția muzicală
- Petruța Maria COROIU - General Concepts from Morphogenetic Music, Belonging to the Musical Thought of Aurel Stroe (I) / Concepte generale din muzica morfogenetică, aparținând gândirii muzicologice a lui Aurel Stroe (I)